14:18
Виробництво нових продуктів
|
|
Ринкові умови господарювання вимагають від підприємств постійного вживання у конкурентній боротьбі. Одним зі шляхів такої боротьби є виведення на ринок нових продуктів. Практика свідчить, що вітчизняні підприємства потребують нових підходів до прийняття управлінських рішень, які відповідали б новим, динамічним, зорієнтованим на споживача, умовам господарювання. Зважаючи на це, ефективне управління процесами розроблення і освоєння виробництва нових продуктів набуває особливої значущості. : Так навчальний посібник: Смоляр Л. Г. Управління процесом розробки і освоєння виробництва нових продуктів / Л. Г. Смоляр, К. О. Бояринова, О. В. Кам’янська. – К. : Кондор , 2018 – 494 c. висвітлює основні засади управління процесом розроблення і освоєння виробництва нових продуктів, пропонує практичні та ситуаційні вправи, запитання для самоконтролю, тести та задачі. Посібник автори рекомендують для підготовки магістрів, студентів, викладачів. Посібник знаходиться у відділі інформації та документів виробничої тематики і чекає на Вас. Л. Шапірко
|
|
|
Всього коментарів: 0 | |
|
|