14:59
УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ МАЛИХ ТОРГОВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ
|
|
Краус К. Управління маркетингом малих торговельних підприємств: Монографія / К. М. Краус. – Київ : Центр учбової літератури, 2016. – 226 с. В сучасних умовах господарювання в Україні малим торговельним підприємствам належить пріоритетна роль у створенні сприятливого конкурентного середовища. Сьогодні більшість малих торгівельних підприємств й досі не застосовують маркетингових стратегій, не розробляють оперативних заходів у сфері маркетингу. Невміння швидко реагувати на зміну ринкової кон’юктури і традиційність підприємницького мислення є своєрідним бар’єром на шляху ефективної комерційної діяльності . Перспективним способом подолання економічної нестабільності є вміння керівників малих торговельних підприємств адаптуватися до ринкових умов, приймати правильні управлінські рішення націлені на маркетинг. Нове видання, яке отримав відділ виробничої літератури, буде корисним як для майбутніх підприємців так і для підприємців, що працюють уже сьогодні на торговельному ринку. Адже в своїй роботі автори визначили стан і умови діяльності малих торговельних підприємств, встановили організаційно-економічні чинники і суперечності управління маркетингом. В книзі запропоновані особливості формування процесу бенчмаркінгу на малих торгівельних підприємствах, розроблені внутрішньо- і зовнішньоорганізаційний блоки форм реалізації ефективного управління маркетингом. Раїса Гірак |
|
|
Всього коментарів: 0 | |
|
|