11:39
ОСНОВИ МЕНЕДЖМЕНТУ І МАРКЕТИНГУ
|
|
Кожушко Л. Ф. Основи менеджменту і маркетингу: навч. посіб. / Л. Ф. Кожушко, Т. О. Кузнецова, О. Ю. Судук. – Рівне : НУВГП, 2016. – 291 с.
Саме менеджмент стимулює економічний
П. Друкер У сучасному конкурентному середовищі обслуговування споживачів на високому рівні є умовою виживання та процвітання компанії. Організації, в яких менеджмент та маркетинг поставлені на належному рівні, можуть розраховувати на постійних клієнтів, зростання та процвітання. Вивчення менеджменту та його основної складової – маркетингу дозволить формувати стратегію та інноваційну політику фірми, передбачаючи нові технології і сучасні матеріали в будівництві об’єктів та інженерних систем, враховувати зміни на ринку, зменшити трудомісткість управлінських робіт, оптимізувати чисельність працівників на підприємстві, зосередити їхні зусилля на досягненні поставлених завдань. Приведені в посібнику теоретичний матеріал та практичні завдання дозволять сформувати у майбутніх фахівців навички аналізу та критичного мислення, вміння та можливість оцінювати альтернативні варіанти в умовах невизначеності, здатність працювати в команді, демонструвати різні позиції та точки зору; бачити наслідки впровадження управлінського рішення. Даний посібник дозволить студентам усвідомити суть основних категорій менеджменту і маркетингу. Ознайомитись та скористатись посібником запрошуємо у відділ інформації та документів виробничої тематики. Марія Новікова |
|
|
Всього коментарів: 0 | |
|
|