Головна » 2019 » Серпень » 29 » Світлана Прищенко. Основи рекламного дизайну
18:13
Світлана Прищенко. Основи рекламного дизайну

Привернути увагу, б ути відміченим, в иділятися на загальному фоні - я к не назви, в цьому полягає головна креативна мета будь-якого рекламного звернення. Мало придумати свіжу і яскраву ідею – потрібна ідея, що продає продукт. Візуальну реалізацію правильної рекламної ідеї забезпечує дизайн.

Як впливають мистецькі стилі на рекламну графіку? Що таке бренд, брендінг і ребрендінг? Які критерії оцінки рекламної продукції ? На ці та інші питання можна знайти відповіді у підручнику Світлани Прищенко "Основи рекламного дизайну" .
Авторка розглядає  історію української та зарубіжної рекламної графіки, візуальні засоби реклами, стилістику сучасної реклами, а також проблеми, які стоять перед тими, хто створює сучасний рекламний дизайн.

Книга буде корисна як студентам і викладачам, так і дизайнерам-практикам, художникам, мистецтвознавцям.

Наталія Оксанич

Категорія: Прочитайте книги | Переглядів: 30 | Додав: art | Рейтинг: 5.0 / 1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]