18:13
Світлана Прищенко. Основи рекламного дизайну
|
|
Привернути увагу, б ути відміченим, в иділятися на загальному фоні - я к не назви, в цьому полягає головна креативна мета будь-якого рекламного звернення. Мало придумати свіжу і яскраву ідею – потрібна ідея, що продає продукт. Візуальну реалізацію правильної рекламної ідеї забезпечує дизайн.
Як впливають мистецькі стилі на рекламну графіку? Що таке бренд, брендінг і ребрендінг? Які критерії оцінки рекламної продукції ? На ці та інші питання можна знайти відповіді у підручнику Світлани Прищенко "Основи рекламного дизайну"
.
Книга буде корисна як студентам і викладачам, так і дизайнерам-практикам, художникам, мистецтвознавцям.
Наталія Оксанич
|
|
|
Всього коментарів: 0 | |
|
|