Зюзиков А. Рекламные возможности Facebook – как увеличить свои продажи / А. Зюзиков // Маркетинг в Україні. – 2015. - № 1. – С. 27-30
Якщо ви шукаєте нові способи збільшення продажів через Інтернет і досі не використовуєте для цього соціальну мережу
Facebook
, то 2015-ий рік - найбільш відповідний час. Причому, необов'язково витрачати багато ресурсів на щоденне ведення Сторінки компанії, достатньо скористатися рекламними можливостями Facebook. Тим більше, що зараз їх різноманітність та ефективність дозволяють отримувати результат швидко.
Маркетологи та власники компаній в Україні продовжують недооцінювати цю соціальну мережу, можливо, через відсутність фактів. Але якщо говорити цифрами, то в соцмережі Facebook зареєстровано майже 4 млн користувачів з України від 13 до 65+ років (до 13 років реєстрація заборонена).
Чому реклама в Facebook ефективна? Перш за все, користувачі цієї соцмережі готові платити. І, по-друге, завдяки своїм рекламним форматам. Рекламний клік на Facebook в середньому може обходитися в $ 0, 02 - $ 0, 15, що дозволяє багатьом видам бізнесу навіть у кризу виділити рекламний бюджет на цю соцмережу. Зараз найбільш популярний формат реклами в Facebook - це оголошення, які розташовуються прямо всередині Стрічки новин, які читають користувачі. Така реклама на перший погляд нічим не відрізняється від стандартних публікацій, тому сприймається цільовою аудиторією краще, ніж рекламні оголошення в боковій колонці праворуч.
Які види оголошень можна розміщувати в Стрічці новин?
• Посилання на будь-який зовнішній сайт;
• Завантажене відео;
• Фотопублікацій;
• Фотоальбом;
• Реклама сторінки Заходи;
• Реклама мобільного додатку.
Цей рік оголошено в Facebook роком відеоконтенту. Саме завантажені короткі відеоролики - зараз найпопулярніший вид публікацій. Для маркетологів приємна особливість реклами відео полягає в тому, що наприкінці ролика можна додавати кнопку - посилання, яка може вести на ваш веб-сайт.
Для того, щоб дізнатися як зробити вашу рекламу в Facebook в 2015 році більш ефективною, пропоную ознайомитися зі статтею Зюзікова А. «Рекламні можливості Facebook - як збільшити свої продажі» в журналі «Маркетинг в Україні» за 2015 № 1.
Провідний бібліограф
Юшкова Н. А.
|