Головна » 2015 » Червень » 23 » БЕНЧМАРКІНГ
21:33
БЕНЧМАРКІНГ

Прогнозування розвитку територій. Бенчмаркінг : навч. посіб. з компакт-диском / К. М. Бліщук, А. С. Крупник, Є. Г. Матвіїшин та ін. ; за заг. наук. ред. М. М. Білінської. – К. : К. І. С., 2014. - 120 с.

БЕНЧМАРКІНГ - процес пошуку, поширення і використання нових інноваційних знань та кращого досвіду, який  дає можливість досягти стратегічних та операційних цілей у будь-якій сфері. Упродовж останніх років його застосовують в управлінні розвитком країн, регіонів, міст, а також використовують як методологію оцінювання їх поточного стану для визначення перспектив реалізації заходів в економічній, соціальній, екологічній та інших сферах.
Завдяки бенчмаркінгу забезпечується конкурентоспроможність не тільки певної території, а й окремої галузі та економіки. Сфера застосування його не обмежена: державний та приватний сектори економіки, комерційна та некомерційна сфери, виробнича і невиробнича діяльність. Бенчмаркінг проводиться, зокрема, для аналізу ефективності окремих функцій і процесів управління територією, що дає можливість точно визначити причини неефективності управління чи відставання в розвитку і надати рекомендації щодо вирішення виявлених проблем. У навчальному посібнику висвітлено теоретичне підгрунтя бенчмаркінгу, структуру бенчмаркінгу і формування бази даних. Основну увагу приділено прикладним аспектам бенчмаркінгу, зокрема, методам оброблених даних, оцінюванню та представленню результатів бенчмаркінгу.

Запропонований посібник адресований слухачам системи підготовки підготовки та підвищення кваліфікації державних службовців, а також студентам вищих навчальних закладів.

Наталія Литвиненко

Категорія: Прочитайте книги | Переглядів: 241 | Додав: texnik | Теги: бенчмаркінг , методологія оцінювання , конкурентоспроможність | Рейтинг: 5.0 / 2
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]