11:01
ПІДПРИЄМНИЦТВО ТА МАРКЕТИНГ
|
|
Савіна Н. Б. Основи підприємництва та маркетингу : Навч. посіб. : Європ. кредит.-трансфер. система / Н. Б. Савіна, А. М. Костюкевич; Нац. ун-т вод. госп-ва та природокористування. – Рівне : НУВГП, 2013. – 210 с.
Підприємництво поступово стає природною складовою української економіки, що свідчить про її просування до ринкових форм і методів господарювання. Для багатьох громадян України підприємництво стало основним видом роботи або формою вторинної зайнятості. Особливо тяжіє до заняття підприємницькою діяльністю молоде покоління України.
Успіх у здійсненні підприємницької діяльності залежить від багатьох чинників. Однвєю з неодмінних умов досягнення високої результативності практично в будь-якій підприємницькій діяльності є отримання мінімальних знань, уявлень про форми, принципи та сфери підприємницької діяльності. Тобто підприємництву потрібно вчитися.
Наталія Литвиненко |
|
|
Всього коментарів: 0 | |
|
|