Вітаю Вас, Гість
Головна » 2015 » Квітень » 21 » ПІДПРИЄМНИЦТВО ТА МАРКЕТИНГ
11:01
ПІДПРИЄМНИЦТВО ТА МАРКЕТИНГ

Савіна Н. Б. Основи підприємництва та маркетингу : Навч. посіб. : Європ. кредит.-трансфер. система / Н. Б. Савіна, А. М. Костюкевич; Нац. ун-т вод. госп-ва та природокористування. – Рівне : НУВГП, 2013. – 210 с.

Підприємництво поступово стає природною складовою української економіки, що свідчить про її просування до ринкових форм і методів господарювання. Для багатьох громадян України підприємництво стало основним видом роботи або формою вторинної зайнятості. Особливо тяжіє до заняття підприємницькою діяльністю молоде покоління України. Успіх у здійсненні підприємницької діяльності залежить від багатьох чинників. Однвєю з неодмінних умов досягнення високої результативності практично в будь-якій підприємницькій діяльності є отримання мінімальних знань, уявлень про форми, принципи та сфери підприємницької діяльності. Тобто підприємництву потрібно вчитися.
   Даний навчальний посібник підготовлено з метою надання методичної допомоги студентам у формуванні цілісної системи знань. умінь, практичних навиків і здатностей для організації підприємницької діяльності та маркетингу. Окрім теоретичних і практичних аспектів підприємництва та маркетингу посібник містить рекомендації щодо організації роботи над вивченням курсу, контрольну тестову програму та глосарій. Підручник призначено для студентів напряму підготовки «Автомобільний транспорт» і детальніше з ним можна ознайомитись у відділі інформації та документів виробничої тематики.

Наталія Литвиненко

Категорія: Прочитайте книги | Переглядів: 364 | Додав: texnik | Теги: підприємницька діяльність, маркетинг, підприємництво | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]