Головна » 2017 » Жовтень » 26 » Перспективи STEM-освіти
16:52
Перспективи STEM-освіти

Дудіч Г. STEM: на орбіті можливостей / Г. Дудіч // Освіта України. - 2017. – 14 серп. - С. 12-13.
Термін «STEM» уже добре відомий інноваційним педагогам України. Акронім «STEM» вживається для позначення популярного напряму в освіті, що охоплює природничі науки (Science), технології (Technology), технічну творчість (Engineering) і математику (Mathematics) . Важливо, що дані дисципліни вивчаються не окремо, як ми звикли, а у комплексі. Велике значення має практичне застосування вивченого. Дитина не лише отримує теоретичні знання, а вчиться реалізовувати їх на практиці для вирішення проблем реального життя. При організації проблемно-пошукового навчання широко використовуються сучасні технології і гаджети: планшети, смартфони, програмне забезпечення і застосунки, цифрові вимірювальні пристрої, роботи, навчальні конструктори.
З метою впровадження STEM-напряму в навчально-виховний процес колектив НВО вирішив провести тиждень інформатики і математики по-новому. Так народився загальногімназійний міжпредметний проект «Яблуко», який об’єднав усі класи й усі навчальні дисципліни навколо спільного об’єкту дослідження і привів у Брюссель на міжнародний семінар-практикум зі STEM-освіти.
Надзвичайно цікавий ресурс зі STEM-освіти – Scientix. Виявилося, що час реалізації проекту співпав із часом проведення Європейського тижня STEM (STEM Discovery Week). Проект «Яблуко» посів друге місце в номінації «STEM-подія». Учителі з різних куточків Європи мали змогу поділитися власним досвідом упровадження STEM-освіти.
Future Classroom Lab (Класна лабораторія майбутнього) – це надсучасний освітній простір, створений за ініціативою European Schoolnet у Брюсселі. Лабораторія спонукає відвідувачів переосмислити роль педагогіки, технологій і дизайнерського мислення в підготовці та проведенні сучасного уроку, або, як його називають фахівці FCL, «навчального сценарію». FCL складається із шести навчальних зон, у яких відбувається навчання 21 століття, розвиваються життєві компетентності вчителів і учнів, практикуються сучасні стилі й методи навчання, використовуються новітні технології, імплементуються соціальні тренди, що впливають на освіту. В кожній зоні лабораторії акцентуються специфічні аспекти навчання та викладання: організація фізичного простору, ресурси, зміна ролей учнів і вчителя і підтримка різних стилів навчання.
Більш детальніше про організацію навчального простору в Класній лабораторії майбутнього, про неймовірні перспективи STEM-освіти, які дають змогу долучити учнів до роботи на справжній полярній дослідницькій станції і навіть провести реальний експеримент у космосі, можна прочитати в
газеті «Освіта України» за 2017 рік, № 31.






Підготувала бібліотекар Юшкова Н. А.

Категорія: Прочитайте журнали | Переглядів: 327 | Додав: Bibliograf | Теги: Stem , методична діяльність , міжпредметні зв'язки | Рейтинг: 5.0 / 1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]