13:30
ОСНОВИ ТОВАРОЗНАВСТВА
|
|
Скрипчук П. М., Судук О. Ю., Велесик Т. А. Основи товарознавства. Практикум: навч. посібник / П. М. Скрипчук, О. Ю. Судук, Т. А. Велесик. – Рівне : НУВГП, 2013. – 266 с. В умовах ринкових відносин, розширення міжнародної торгівлі, постійного зростання конкуренції, необхідності безперервного стимулювання збуту товарів, загострення боротьби за покупця, спеціалістам, які займаються виробничою і комерційною діяльністю, необхідно знати та враховувати у своїх діях вимоги споживачів до товару . Для них необхідно знати основні характеристики товарів, умови успішного їх використання та просування на конкурентному ринку товарів і послуг, принципи і способи маркування, транспортування та зберігання. Даний посібник розкриває практичні питання товарознавства щодо продовольчих і непродовольчих товарів, ідентифікації та експертизи товарів, маркування продукції, основ стандартизації і сертифікації якості продукції та державної системи стандартизації, технології проведення експертизи, видів фальсифікації, способів захисту від фальсифікації товарів. Організація та управління у галузі товарознавства, торгівлі, надання послуг є сферою діяльності фахівців – менеджерів на ринку товарів і послуг. Практично всі аспекти товарознавства використовуються у діяльності менеджерів середньої ланки, а практичні навички необхідні для обліку товарів, оформлення супровідних документів та інших аспектів логістики. Навчальний посібник буде корисним у навчанні студентів, бакалаврів, які вивчають дисципліну «Товарознавство» та «Менеджмент». Ознайомитись та скористатись посібником можна, завітавши до відділу інформації та документів виробничої тематики Рівненської обласної універсальної наукової бібліотеки. Марія Новікова |
|
|
Всього коментарів: 0 | |
|
|