16:50
Міжнародна конкурентоспроможність готельних підприємств
|
|
Функціонування глобальної та інформаційної економіки змушує вітчизняні готельні підприємства не лише формувати свою конкурентоспроможність і підготувати її, але й здійснювати прогнозування з урахуванням національних та світових тенденцій розвитку. В сучасних умовах господарювання успіх готельного підприємства в конкурентній боротьбі значною мірою залежить від прогнозування його підприємницької діяльності, на що впливають зміни середовища, поява нових запитів і очікувань споживачів, удосконалення інформаційних мереж, трансформація ролі людських ресурсів . У монографії Міжнародна конкурентоспроможність готельних підприємств на ринку України : монографія : / Т. М. Скорина, С. І. Коротун, О. П. Коротун, О. Б. Конарівська : Рівне : видавець О. Зень, 2019. – 170 с. розглядаються теоретичні, методико-практичні засади прогнозування міжнародної конкурентоспроможності готельних підприємств, спрямовані на удосконалення процесу прогнозування і підвищення експортного потенціалу країни шляхом утвердження її позитивного міжнародного іміджу, розвитку міжнародної торгівлі у сфері готельних послуг та подальшої інтеграції до світового співробітництва. Видання буде корисним для студентів економічних і туристичних спеціальностей усіх форм навчання, аспірантів, викладачів, представників підприємницьких структур сфери готельних послуг, органів державної влади. Наталія Литвиненко |
|
|
Всього коментарів: 0 | |
|
|