Головна » 2016 » Липень » 18 » Маркетингові технології
00:40
Маркетингові технології
  Швидкий темп розвитку інформаційних технологій відкриває нові шляхи для реалізації стратегій збуту. Майже в кожного споживача в наш час є пристрій зв’язку з доступом до мережі Internet, а зважаючи на збільшення кількості гаджетів та частоту використання різноманітних додатків, популяризацію соціальних мереж, постає питання адаптації та вдосконалення маркетингових збутових стратегій. які будуть дозволяти краще досліджувати потреби споживача та доносити потрібну інформацію у зручному вигляді.
 У статті: Зозульов О. В. Формування омніканальної збутової стратегії /О. В, Зозульов, М. Левченко. – Маркетинги реклама. – 2016. № 5. –С. 36-42.
автори ставлять на меті систематизацію та розвиток інноваційних інформаційно-комунікаційних технологій та зростання чисельності користувачів мережі Internet. Розглядається омніканальність з точки зору маркетингової стратегії просування, коли її завданням буде об’єднання різних каналів збуту в єдину систему. Адже це підхід до інтегрованої комунікації зі споживачем, завдяки якому споживач обирає найбільш комфортний канал для здійснення продажу і проявляє лояльність не до конкретного каналу, а власне до бренду.
 Стаття буде корисною і для фахівців, і для студентів, які цікавляться та вивчають нові підходи до організації та реалізації збуту продукції підприємств.
 Часопис «Маркетинг и реклама» щомісячно отримує відділ інформації та документів виробничої тематики. Багато цікавої інформації публікується у часописі для рекламістів, маркетологів, фахівців, які займаються маркетинговими комунікаціями, брендінгом, маркетинговими дослідженнями, маркетинговими стратегіями.

Людмила Шапірко

Категорія: Прочитайте журнали | Переглядів: 362 | Додав: texnik | Теги: збут , споживач , омніканальність. бренд | Рейтинг: 0.0 / 0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]