Вітаю Вас, Гість
Головна » 2018 » Лютий » 27 » Маркетингова концепція формування продуктоорієнтованого інформаційного забезпечення підприємства
11:03
Маркетингова концепція формування продуктоорієнтованого інформаційного забезпечення підприємства

   Формування ринкових відносин в Україні супроводжується рядом трансформацій у економічному, політичному та соціальному житті країни. Особливої уваги при цьому потребує дослідження базових потреб суспільства, адже ринкова економіка орієнтована в першу чергу на виявлення та задоволення потреб окремих його членів. Вона гармонійно охоплює потреби всіх суб’єктів у різних сферах їх діяльності.
Підприємства, як інституційні суб’єкти ринку, теж не можуть здійснювати власну діяльність без наявної інформації як про власні можливості, так і стан середовища. Це дало нашим підприємствам більше можливостей, одночасно підвищивши їх відповідальність за результати власної господарської діяльності. В таких умовах отримання інформації економічного, технологічного, соціального, правового характеру стає обов’язковою запорукою успішного розвитку бізнесу. Саме тому, монографія Дейнега О. В. Маркетингова концепція формування продуктоорієнтованого інформаційного забезпечення підприємства: монографія / О. В. Дейнега. – Рівне : вид. О. Зень, 2017. – 291 с., є достатньо актуальною, оскільки в ній порушуються питання, пов’язані із визначенням суті інформації, оцінюванням і забезпеченням її якості, а також ряд інших аспектів, використання яких у економічній діяльності підприємств на сьогодні дозволить більш обґрунтовано реалізовувати її інформаційну складову, сприяючи підвищенню ефективності на внутрішніх і зовнішніх ринках.
В даній монографії запропоновано практичні рекомендації щодо розробки раціональних механізмів управління продуктоорієнтованим інформаційним забезпеченням підприємств впродовж всього життєвого циклу продуктів, які сприяють якісній адаптації ринкового середовища їх виробничим потребам.
Запрошуємо науковців, керівників підприємств, викладачів вищих навчальних закладів, аспірантів, студентів економічних спеціальностей скористатись даним виданням, яке знаходиться у відділі інформації та документів виробничої тематики.

Марія Новікова

Категорія: Прочитайте книги | Переглядів: 134 | Додав: texnik | Теги: маркетингова концепція, продуктоорієнтоване інформаційне за | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]