Вітаю Вас, Гість
Головна » 2016 » Лютий » 9 » МАРКЕТИНГ
18:05
МАРКЕТИНГ

   Маркетинг: навч. посіб. / за ред. М. В. Мальчик. – Рівне : НУВГП, 2014. – 444 с.

В умовах трансформації економіки, розвитку НТП, впровадження новітніх технологій, трансфертів фінансових ресурсів одним з найважливіших інструментів бізнесу є маркетинг.

Саме маркетингова діяльність дозволяє підприємствам отримати реальну картину їх взаємовідносин з ринком. Вона охоплює, практично, всі сфери комерційної діяльності підприємств, включаючи як безпосередньо саме виробництво, торгівлю, сферу послуг, так і розробку нових товарів, формування товарної, цінової, розподільної та комунікаційної політики, освоєння окремих ринкових сегментів і нових ринків у цілому.

У посібнику розглядаються загальні основи маркетингу, теоретичні та практичні аспекти формування і реалізації його складових, подано інформацію про видатних маркетологів сучасності, маркетинг-афоризми, термінологічний словник маркетолога.

Даний посібник знаходиться у відділі інформації та документів виробничої тематики, він буде корисним студентам усіх економічних спеціальностей, викладачам вищих навчальних закладів, а також керівникам підприємств, спеціалістам, діяльність яких пов'язана з практичним маркетингом та усіх, кого цікавлять питання самостійного опанування основ ведення ефективної маркетингової політики.

Марія Новікова

Категорія: Прочитайте книги | Переглядів: 191 | Додав: texnik | Теги: маркетингова політика, економіка, маркетинг, маркетолог | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]