15:22
Казачінер О. Навчання учнів з особливими потребами
|
|
В Національній стратегії розвитку освіти в Україні на період до2021 року наголошується на необхідності створення умов для посилення професійної орієнтації та допрофільної підготовки, забезпечення профільного навчання, ? індивідуальної освітньої траєкторії розвитку учнів відповідно до їх особистісних потреб, інтересів і здібностей. Ця стратегія мотивувала автора Олену Казачінер, аспірантку кафедри «Теорія та методика професійної освіти» Харківського національного педагогічного університету імені Г.С. Сковороди до написання посібника, в якому представлено матеріал з методики та практики організації навчання учнів з особливими потребами під час викладення іноземної мови, який систематизовано згідно з досвідом закордонних колег. Автор окреслила особливості побудови уроку іноземної мови в інклюзивному класі. Наголосила на головних завданнях навчання учнів з особливими освітніми потребами; розповіла про підготовку таких дітей до повноцінної інтеграції в суспільство у всіх видах його життєдіяльності. Зроблено акцент на створенні сприятливих умов для реалізації можливостей таких школярів, визначенні варіантів майбутньої професійної діяльності, пошуку свого місця на сучасному ринку праці. Визначено потреби спеціальної освіти та їх важливість, звернено увагу на міфи й реальність, позитивний досвід з усього світу. Рекомендовано для підготовки вчителів, що викладають іноземну мову в інклюзивних класах. Книгу англійською мовою можна почитати у відділі обслуговування користувачів документами іноземними мовами. Казачінер О. Навчання учнів з особливими потребами. – Харків: Основа, 2017. – 93с. – Б-ка журналу «Англійська мова та література». – Вип. 10(178). Панчук Тетяна |
|
|
Всього коментарів: 0 | |
|
|