23:41
Як навчитися продавати, а не «впарювати»
|
|
Діксон М. Суперпродавці. Як навчитися продавати, а не «впарювати» / пер. з англ. Дмитро Кожедуб / М. Діксон, Б. Адамсон — К. : Наш формат, 2018. — 240 с. Успіх вашого бізнесу залежить від низки чинників, але один із перших — це ефективність відділу продажів. Саме команда продуктивних продавців може стати вашою суперсилою, яка допоможе випереджати конкурентів навіть у складні економічні часи. На початку шаленого 2009 року, коли всесвітня економіка серйозно похитнулася лідери в галузі корпоративних продажів зіткнулися з колосальною проблемою. Торгівля завмерла. Для всіх, хто займався бізнесом, настали скрутні часи. Одна справа — продавати клієнтам, які сумніваються чи нервують. Інша — коли продавати взагалі немає кому. Ось яким був 2009 рік. Утім, у всьому цьому було й дещо таємниче, бо невеличка купка надзвичайно обдарованих менеджерів продовжувала продавати і продавали вони багато. Опанувавши мистецтво продажів, а не економіку, такі фахівці лишилися попереду, і тип продавця, який визнали найефективнішим, лідирував і лідирує не завдяки несприятливим економічним обставинам, а незалежно від них. Як зробити із посереднього менеджера з продажів справжню зірку? Які вміння, знання та підходи впливають на ефективність продажів? Шукаючи відповіді на ці питання, автори здійснюють ґрунтовне дослідження серед сотень передових працівників у десятках компаній по всьому світу. Автори вивчають поведінку найрізноманітніших продавців: від фермерів чи комівояжерів до фахівців із дистанційних продажів та головних проектних менеджерів, формулюючи висновки, які можна застосувати в будь-якій галузі. Про таких передових фахівців Людей виклику, які чудово продають і приносять прибутки в будь-якому економічному середовищі, а також про рецепти їхніх успішних продажів – ця книга. Якщо Ви бажаєте змінити думку щодо того, які менеджери з продажів Вам потрібні, щоб процвітати в умовах жорсткої економіки – читайте цю книгу. Шапірко Людмила. |
|
|
Всього коментарів: 0 | |
|
|