Вітаю Вас, Гість
Головна » 2015 » Серпень » 13 » ІНДУСТРІЯ МОДИ
16:51
ІНДУСТРІЯ МОДИ

  Мельник М. Т. Індустрія моди : навч. посіб. / М. Т. Мельник. – К. : Вид-во Ліра-К, 2013. – 264 с.

Мода в найширшому значенні слова є універсальною характеристикою буття й проявляється в усіх сферах життя людини. Саме поняття «мода» можна віднести до найбільш вживаних, але й водночас суперечливих. Слово «мода» походить від давньогрецького – звичай, звичка, норма.

Значно вужчим є поняття «індустрія моди», що позначає особливу сферу людської діяльності з виготовлення, поширення й споживання предметів, попит на які формується під впливом сезонних тенденцій моди (одяг, взуття і аксесуари, парфуми і косметика, тощо).

В пропонованому підручнику аналізуються економічний і технологічний аспект функціонування індустрії моди, розглядається мода як окрема сфера діяльності. Розкриваються особливості організації роботи підприємств галузі, описується структура індустрії моди та прогресивні технології проектування, виробництва та поширення фреш-підприємств.

Навчальний посібник, який отримав відділ інформації та документів виробничої тематики, зацікавить спеціалістів, студентів, аспірантів, викладачів у галузі моди й дизайну, та всіх кого цікавлять питання, пов’язані з бізнесовими та мистецькими аспектами моди.

Наталія Литвиненко

Категорія: Прочитайте книги | Переглядів: 385 | Додав: texnik | Теги: одяг, взуття, мода, косметика, індустрія моди, парфуми | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]